torek, 25. junij 2013

Čestitke z drobnimi motivi




Na najbolj težko pričakovan dan v letu se spodobi napisati objavo. Spričevala so podeljena, občutek zadovoljstva je neizmeren, tako kot tudi utrujenosti, sitne dneve birokracije bomo že še preživeli.
Še spomladi sem po navdihu Kristine Werner razstavila vse možne barve blazinic in naredila pisane čestitke s ponavljajočimi se motivi. Prve tri se mi zdijo uspešne, zadnji dve pa ne, a ker so bile narejene kot serija petih, objavljam vse.
Lep teden, naj bo deloven ali dopustniški,
Kristina

3 komentarji:

Andreja L. pravi ...

Zelo zelo lepe in preprosto narejene voščilnice :-))

Martina pravi ...

tako zelo všeč so mi ravno zaradi svoje preprostosti. Napis tako lepo izstopa z nežne podlage.

Tina pravi ...

Meni so všeč prav vse! Me je prijelo, da bi tudi sama kaj podobnega sprobala!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...