petek, 05. julij 2013

Črno črna podlaga

Zdaj, ko sem na dopustu, se bo moj Art Journal I napolnil. Všeč mi je, ker je vsaka stran  končana v kratkem času. Tu se pod črno skriva zapis o nečem, kar me jezi. Nato sem nakracala rože z belo vodotopno voščenko in še malo barvala. Navodila so s tečaja Catherine Scanlon.
Uživajte poletje, Kristina

I am very happy to be finally on holidays and I'll be able to fill my Art Journal I from Catherine Scanlon's class. Here is a black page which hides journaling about something that hurt me or made me angry.
Enjoy summer,
Kristina

3 komentarji:

Kooky Makes pravi ...

Glad you've buried things that made you unhappy or angry under such a lovely piece.

Sonja pravi ...

Zanimiva kombinacija. Pasteli lepo pašejo na črno podlago ♥

Martina pravi ...

Tole pa je super kombinacija. Krasen učinek. Pa naj se napolni s krasnimi stvarmi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...