petek, 12. julij 2013

In še črne čestitke


Več let sem si ogledovala alkoholne flomastre, pa se zaradi cene nikakor nisem odločila za nakup. Pred kratkim pa sem le kupila set živih barv od Spectrum noir. Preizkusila sem ga na rožah in punčki od Whiff of Joy. Seveda se mi je zdelo škoda vse poskuse vreči stran. Ker mi niso bili všeč na beli podlagi, sem se odločila za črno, na kateri barve lepo žarijo. Nisem pa pričakovala, da bo take voščilnice tako težko fotografirati.
Uživajte čim manj nevihten konec tedna,
Kristina

I've just bought my first set of markers (Spectrum Noir)and coloured lots of random flowers and a cute stamp by Whiff of Joy. I couldn't throw away all those pieces. I didn't like them on white or cream cardstock so I decided on black cards. The bright colours really stand out but were very difficult to capture in photographs.
Enjoy the weekend,
Kristina

4 komentarji:

Simona pravi ...

Super set živih in pisanih čestitk je nastal.
Spectrum noir so super markerji, kvaliteta odlična, cena pa prijazna. ;)

Martina pravi ...

Sama bi se težko odločila za črno osnovo voščilnice, ampak tale tvoj projekt je fantastičen. Čudovite so. Žive barve na tej podlagi res kar žarijo.

Andreja L. pravi ...

Čudovite so! Super si jih zložila skupaj :-))

Hali pravi ...

Tudi jaz se tako težko odločim za črno osnovo, ampak tvoje so mi strašansko všeč in mogoče se opogumim in izdelam kakšno tudi jaz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...