sreda, 07. avgust 2013

Umetniško pisanje


Pri ustvarjanju umetniškega dnevnika je zelo pomembna tudi pisava. Julie Fei-Fan Belzer ima nekje na blogu prav lušten video za razne tehnike in trike pri pisanju. Za stran o sebi se mi ni ljubilo vrtati vase in sem uporabila citat s Pinteresta. Uporabila sem Copic črne flomastre in sem navdušena nad nerazlivanjem črnila ne glede na podlago. 

Čimhladnejši teden, Kristina

For this art journal page I used Julie Fei-Fan Belzer's writing techniques. There is a video on her blog. The page is about "me" but I didn't feel like reflecting a lot so I used a quote found on Pinterest. 
Enjoy your week, Kristina

1 komentar:

Martina pravi ...

Tale nasvet mi bo pa zelo prav prišel, hvala. Tole tvoje umetniško pisanje mi je prav všeč.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...