petek, 27. september 2013

Van Gogh...

je ustvaril nekaj največjih mojstrovin vseh časov, med drugim tudi sončnice. Tiste z njegove slike, pa tudi tiste z mojega vrta so me navdihnile, da sem se spravila risati po poliju - malo pred in malo po pečenju. Nekaj kosov je letelo v koš, približno sprejemljivi pa so se sestavili v tole ogrlico.


Večkrat sem že pisala o svojih gorenjskih variantah nakita, ki nastanejo iz zadnjih in najmanjših koščkov, ki jih ne morem zavreči. Tudi kolekcija iz prejšnje objave ima tako različico, ki pa sem jo namenila prvi in naj prijateljici, ker se mi je zdelo, da bi ji pristajala. Pike so pikice... Dobro jih nosi!

Želim vam lep zadnji septemberski konec tedna,
Kristina

6 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Čudovit nakit! Gorenjska varianta mi je zelo všeč :-)

Metuljčica pravi ...

Čudovite sončnice, pa tudi pikice.

Hali pravi ...

Iiii kako čudovite sončnice in pikice so tudi luštne!

Mª Reyes pravi ...

Precioso. Besos

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Meni so pa tvoje sončnice všeč! Zelo.

Anonimni pravi ...

prav poseben kos nakita!
lp
iris

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...