nedelja, 03. november 2013

Praznovanja

Ni še veseli december, a pri nas začnemo z novembrom, ko praznovanja otvori najmlajša. T, še enkrat vse najboljše in najlepše ter še naprej toliko dobre volje in prave navihanosti!
Ko sem na Pinterestu videla tole voščilnico, sem vedela, da jo bom naredila za to priložnost. Penny Black živalce so zakon, samo premalokrat se jih spravim barvat. Zadnje čase je bolje, ko sem verjetno kot zadnja v naši galaksiji zares odkrila Distress Inke. Te barve so za pojest.


Pisanje v notranjost mi ne gre, zato je najboljša rešitev, da jo okrasim.
I am bad at writing cards so it's best to decorate the interior as well.

We've just started our end-of-the-year festivities with our youngest's birthday. Happy birthday again, dear girl! When I saw this card on Pinterest I knew immediately that was the one for her. I coloured it in her favourite colours, using the wonderful Distress Inks.

Lep teden,
Have a nice week,
Kristina

4 komentarji:

Tina pravi ...

Vse najboljše vaši punci! Naredila si ji krasno voščilnico, mene pa nasmejala s tisto `galaktično7 pripombo o Distressih.Tudi meni se je tako zdelo, ko sem jih odkrila...

Vladuška pravi ...

Vse najboljse vasi punci tudi z moje strani. In vidim, da obstaja se vec takih, ki jim pisanje v notranjosti kartic ne gre :) Tudi jaz jih raje ustvarim kot pisem :) Pisana in vesela je tale.

Jana pravi ...

Zelo kjut so ti mačkončki. :)

Navihančki pravi ...

Kako ljubka in vesela voščilnica! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...