torek, 17. december 2013

Advent iz dneva v dan 17





Še zadnji poli izdelek za letos - japonska zapestnica. Drugače sem si jo zamišljala in nagajalo mi je kup stvari, na koncu pa mi je všeč v vsej nedodelanosti. Japonski motivi so čudoviti - čisti in preprosti.
"Življenje je v resnici preprosto, mi pa ga vztrajno zapletamo." (Konfucij)
"Katerikoli bister norec lahko naredi stvari večje, bolj zapletene, bolj vsiljive. Potreben pa je kanček genialnosti in veliko poguma, da se premaknemo v nasprotno smer." (E.F.Schumacher)

“Life is really simple, but we insist on making it complicated.”  (Confucius)

“Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius — and a lot of courage to move in the opposite direction.”  (E.F. Schumacher)

2 komentarja:

Vladuška pravi ...

uu, krasna je tale zapestnica. Zelo so mi vsec ti japonski motivi. Le zakaj si vedno znova kompliciramo zivljenje? :(

Hali pravi ...

Prekrasna je, in vsi izdelki za nazaj tudi.Čas za komentiranje mi kr zbeži nekam :-(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...