četrtek, 19. december 2013

Advent iz dneva v dan 19


Voščilnice so končno pripravljene na oddajo. Pozno, pa s težavo so mi šle od rok. Včasih se sprašujem ali ima to izrekanje želja res smisel - sama jih z veseljem sprejmem od tistih, ki so ob meni in zares z mano skozi celo leto ali pa so bili neko obdobje v preteklosti. Retoriko, ki se pojavi le za praznike, pa vedno teže prenašam. Zato danes nekaj o željah.

"Ne moreš prečkati morja, če zgolj stojiš ob vodi in strmiš vanjo. Ne vdajaj se praznim željam." (Laurence J. Peter)
"Modra ženska želi biti nikogaršnja sovražnica, pa tudi nikogaršnja žrtev." (Maya Angelou)


"A wise woman wishes to be no one's enemy; a wise woman refuses to be anyone's victim." (Maya Angelou)
"You can't cross the sea merely by standing and staring at the water. Don't let yourself indulge in vain wishes."    Laurence J. Peter       

5 komentarjev:

Alenka pravi ...

Čudovite čestitke!Kakor vse kar nam te dni pokažeš!

Tina pravi ...

Joj, kako lepo si uporabila motive. Prav razveselila sem se ob pogledu na tvoji voščilnici. Včasih je res težko pisati, tudi meni,...potem pa mi povedo, kako so se razveselili in vidim, da le ima smisel :-)

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Zelo so mi blizu tvoji pomisleki. Vse te besede, ki so največkrat čisto prazne...
Ampak, če iskreno pomislim, mi je pa kar hudo včasih, če mi kdo pozabi voščit...
Kar ustvarjaj in izrekaj, lepo je kar narediš in ima smisel :)

Vladuška pravi ...

Vsec sta mi ti dve cestitki. Zelo se mi dopade kako si skombinirala te pentlje.

Hali pravi ...

Čudoviti sta!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...