torek, 03. december 2013

Advent iz dneva v dan 3


Po dolgem delovniku potrebujem kaj pomirjujočega. Po glavi mi hodi morje in modrina. Delček  tega razpoloženja je ujet v zapestnici, narejeni v tehniki, ki jo je pogruntala Artybecca. Obožujem njen slog in barve.
Sledeča navedka pa predstavljata ideal, ki bi ga želela doseči.
"Nikoli ne hiti; vse delaj mirno, z umirjenim duhom. Ne izgubi notranjega miru zaradi česarkoli, čeprav se zdi, da ves tvoj svet stoji na glavi." (Sveti Frančišek Saleški)
"Veliki dogodki me umirijo; zgolj drobnarije me razdražijo." (Kraljica Victoria)



After a long day at work I need something to calm down. I can't help thinking about the azure sea and blue skies of summer. The colours in my new bracelet remind me of this mood. I finally tried Artybecca's technique. I love her style and colours.
The following quotes talk about an ideal I'd love to reach one day.

Never be in a hurry; do everything quietly and in a calm spirit. Do not lose your inner peace for anything whatsoever, even if your whole world seems upset.  Saint Francis de Sales
Great events make me quiet and calm; it is only trifles that irritate my nerves. Queen Victoria       
http://www.brainyquote.com/quotes/



3 komentarji:

Vladuška pravi ...

Kako je vcasih tezko zadrzati mir v sebi in se kako res je, da so velikokrat majhne stvari tiste, ki nas najbolj spravijo iz tira. Vcasih se se vedno pocutim kot majhen otrok, ko so se mi malenkosti zdele konec sveta, potem pa odrastes in ugotovis, da je bilo vse prazen nic. Danes je razlika samo v tem, da pridem do tega praznega nic ze po kaksni uri ali dnevu :))) Mi je pa avtogeni trening zelo pomagal pri tem, da zdaj znam bolj zadrzati mir v sebi in se vec ne razburjam tako kot vcasih. No, zdaj pa koncno pridem se do zapestnice. Resnicno spominja na poletje in morje, lepa je.

moi pravi ...

Krasna zapestnica.
Enkrat sem prebrala, da če hitiš, čas še hitreje teče. Bo že držalo, saj je čas relativen. Torej je ta nasvet še kako koristen.

Tina pravi ...

Kristina, krasno zapestnico si naredila!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...