nedelja, 05. januar 2014

Naj knjige 2013

V 2013 sem prebrala približno toliko knjig kot v 2012 - točno 82. Številka bi bila precej manjša, če poleti ne bi požrla cel kup poletnih uspešnic na predlog hčerk. Dejstvo je, da berem precej manj kot par let nazaj, saj izven počitnic največkrat zaspim po enem odstavku. Po drugi strani pa je precej več noči, ko se zbudim ob 2h in ne morem več zaspati, ker se mi začno po glavi plesti take in drugačne skrbi in potem raje berem. Emšo, ni kaj.
S seznama pa sem izbrala naj knjige 2013:
1. Guillaume Musso: "Parce que je t'aime" (prevedenih je nekaj drugih knjig, nisem našla te) Noro kompleksen in odlično napisan roman, ki ga ne moreš odložiti.



2. Simon Mawer : "The Glass room"
Izmišljena zgodba iz druge svetovne vojne, ki se dogaja v stekleni hiši, ki zares stoji na Češkem.


3. Jennifer Worth: " Call the midwife"
Odlične tri avtobiografske knjige o babicah v vzhodnem Londonu v 50ih letih 20.stoletja, po katerih je BBC že posnel dve sezoni, tretja pa pride ven spomladi. 


4. Prebrala sem tudi komplet abecedno serijo kriminalk Sue Grafton. Kar jih nisem imela (veliko!)že prej, sem jih kupila na Kindlu. Napisati mora še romane na zadnje tri črke - x,y,z.



5. Navdušila sem se tudi nad Camillo Lackberg, seveda v angleškem prevodu. 

Naj bo vaše novo leto med drugim tudi polno odličnih knjig. 

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...