sreda, 08. januar 2014

Voščilnica 1 / Card 1

Novoletnih obljub ne delam, imam pa določene namene ali želje, ki jih potem izpeljem, če gre. Ena voščilnica na teden najbrž ne bo šlo, bom videla, kakšna bo številka ob koncu leta. Prepričana sem, da bom največ uporabljala Distress Inke in Inktense barvice.

I don't like new year's resolutions, but my general aim is to make as many cards as possible. I'll see how it goes - I probably won't be able to make a card every week, but I'll count them nevertheless. My most often used materials will be Distress Inks and Inktense pencils.

7 komentarjev:

Martina pravi ...

Vrlo lijepa čestitka. A svi se mi prepuštamo trenutnoj inspiraciji u našem kreativnom izražavanju, pa što nastane...
Lp, Martina

Vladuška pravi ...

Jaz tudi nisem za te obljube, zelj pa imam kar nekaj :) Upam, da jih vsi uspemo uresnicit kar najvec. Ti kvadratki so mi zelo simpaticni.

Hali pravi ...

He he he vse smo iste, komaj začetek leta je, zmogle bomo tako ali drugače. Krasna čestitka je nastala!

Čarobna hišica pravi ...

Saj bo no ... ne obupuj že na začetku ;o) ... vse smo enake ... hahahahha držim pesti, da jih uspe čim več ...

HRANDICA pravi ...

Novoletne obljube očitno pri večini niso stroj za poganjanje.
Tvoja voščilnica je zelo zanimiva v svoji preprosti postavitvi.

Maja pravi ...

Lepa voščilnica, vsestranska

*Urška* pravi ...

Najprej sem mislila,da so to štampiljke,tako resnično izgleda voščilnica.Super je.
LpUrška

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...