petek, 07. februar 2014

Nakit 1 in 2 / Jewellery 1 and 2

Prva ogrlica v tem letu je za naj prijateljico, ki je praznovala še lani. Navdih - čisti in preprosti japonski vzorci, izdelek pa kar daleč od zamisli. Nisem prepričana, če mi je še všeč.

My first 2014 necklace is for my best friend who celebrated at the end of 2013. My inspiration - pure and simple Japanese patterns and design. The resulting necklace is quite far from the original idea and I'm not sure about it.

Druga je moja, ker je gor naj japonski motiv - val. Bila je že skoraj v košu, pa jo je rešil trenutek navdiha, dodatek moje naj rdeče barve.

The second one is mine because it has my favourite Japanese motif - the wave. I almost threw it away because it didn't come together as planned but it was saved due to a moment of inspiration. I added my favourite red colour.

7 komentarjev:

Mª Reyes pravi ...

Son preciosos!!!Besos

moi pravi ...

Ujej, kaj ti govoriš, da ne veš če ti je všeč in da bi pristala v košu!
Krasni ogrlici sta!

Maja pravi ...

O, Kristina obe sta super!! Pri prvi mi je všeč, ker ena ploščica tako preprosto prekine grafičnost cele ogrlice (ki jo obožujem), druga pa je sploh čist tvoja!!

PS
Se ti še nisem uspela zahvaliti za čestitko:( Čudovita je in hvala!!

oldpunca pravi ...

Zdi se mi, da si čisto preveč kritična do sebe :-) Meni sta namreč obe ogrlici zelo všeč. Čisto posebni, unikatni sta.

Vladuška pravi ...

Meni pa sta obe zelo vsec in res bi bilo skoda, da bi druga pristala v kosu.

Hali pravi ...

Prekrasni sta!

Tatjana pravi ...

Prva ogrlica je moja in je prekrasna.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...