nedelja, 23. marec 2014

Voščilnica 8 / Card 8


Mavrična voščilnica za prijateljico je nastala z odličnimi izdelki Najlepši par, idejo pa sem dobila pri neverjetni Jennifer McGuire. Edino bleščice na zvezdicah me motijo, enostavno se mi jih je vsulo preveč.
Voščilnico pripenjam v Galerijo meseca marca na blogu Najlepši par in kar ne morem verjeti, da se marec že končuje. Zelo sem vesela, da je moja povezava 50. v galeriji. Impresivno!
Lep teden vam želim,
Kristina

4 komentarji:

Vladuška pravi ...

Res je neverjetno, da se ze koncuje marec. Ti si pa krasno ujela mavricne barve na tejle voscilnici.

moi pravi ...

WOW, kakšna paleta barv.Super ideja s tem robom in lušna voščilnica.

Hali pravi ...

Iii mavrica, čudovita je!

oldpunca pravi ...

Tvoja mavrična voščilnica je čudovita. Bleščic na zvezdicah pa sploh ni preveč :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...