torek, 08. julij 2014

Voščilnica 11

Rada ima drevesa - je bilo navodilo. Ker trenutno nisem v stanju risati, sem poskenirala majhno štampiljko drevesa, jo povečala in natisnila v nežni barvi. Čez sem nanesla Distress inke in zlat flomaster, za cvetove pa uporabila samolepilen barvni papir.
Upam, D, da ti drevo prinese srečo in te spremlja v zahtevnem prvem obdobju na novem delovnem mestu.

9 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Tole mi je pa zelo zelo všeč!

Helena pravi ...

Lepa, pisana, čudovita.

Vladuška pravi ...

Vsec mi je tole veselo, pisano drevo.

Mojca pravi ...

Srečno, veselo drevo :) Lepo, zanimiva rešitev, kar premlokdaj segamo po njih.

Sapfina pravi ...

Ob tem drevesu pa kar postaneš vesel! Super super voščilnica! :)
Pozdravček, B.

Martina pravi ...

Kako čudovito pisano je to drevo. In krasna ideja. Tudi vse spodnje voščilnice so mi pravi navdih.

Anonimni pravi ...



Look at my blog post :: luke bryan tour 2014 dates

Borqna pravi ...

Amazing card, Kristina!
Excellent!

Andreja L. pravi ...

oooo kaka lepotička :-)) Všeč mi je kako si sestavila drevo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...