petek, 19. december 2014

Dekca 2014

Najprej je bil tale kup, ki se je predvsem v drugi polovici leta vztrajno večal. Osnovna zamisel na blogu Moogly je bila, da skozi Crochet-along naredimo 24 kvadratov, če pa komu ne bi bili všeč, so bili objavljeni še dodatni kvadrati. Ker je narediti kvačkan kvadrat zelo obvladljiva in sproščujoča dejavnost, sem naredila redne in vse dodatne, pa še dodatne dodatne, ko smo prišli do poštevanke in razmerij. Skratka, za 9x6=54 kvadratov sem rahlo preširoka in težavo je moral rešiti dodatni stolpec. Bilanca je zelo zadovoljiva - 9x7=63 kvadratov, enostavnih in zapletenih vzorcev, ki me bodo greli v prihodnjih zimah.


Malo mi je žal le, da si nisem vzela časa in z eno barvo obkvačkala vsakega kvadrata posebej pred sestavljanjem, ker bi tako vzorci bolj izstopali. 




Izpod moje pisane umetnine vam voščim lepe praznike - preživite miren Božič, leto 2015 pa naj prinese čim več iskrivih drobnarij in smeha v enoličen vsakdan.
Kristina

7 komentarjev:

oldpunca pravi ...

O, kako čudovito pisana dekica! :-) Čudovito si skombinirala vse vzorčke in barve.
Hvala za lepe želje. Tudi tebi in tvojim želim vse najlepše! :-)

Sonja pravi ...

Čudovita je, super izziv. Koliko je pa tole težko, ko je izdelano?

Helena pravi ...

Joj, kako si bila pridna! Odeja je enkratna in nekaj posebnega.

Vladuška pravi ...

wow, čudovita je in zelo lepih barv. Meni te stvari zaenkrat še ne uspejo, ker je vsak kvadrat drugačne velikosti :) Hvala za lepe želje in tudi tebi in tvojim želim vse dobro v novem letu in lepe praznike.

Anonimni pravi ...

Jako lijepo. :)

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Uau! Prečudovita odeja!! Tudi sama že dolgo kvačkam pisano odejo, ampak ni tako lepih vzorčkov, kot je tvoja. Res je ČUDOVITA!

mtka uri pravi ...

tole je pa prav dih-jemajoče. čudovita odeja.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...