torek, 30. december 2014

Srečno 2015 / Happy new year!

Božič je mimo, pripravljena sem na poletje - fotografija s tem napisom na Facebooku najbolje opiše moje občutke ob koncu 2014. Ne želim se pritoževati, a ne bom pogrešala stalnega slabega vremena in drobnih ter malo manj drobnih razočaranj, ki so zaznamovala vsakdan. Tudi za objave na tem dnevniku mi je ostajalo bore malo energije.
Da pospravim in začnem na novo, bom v tole objavo stlačila vse, česar še nisem objavila.

nakit po navdihu quillinga

okrašena škatla za našo 21-letnico
voščilnica za našo 21-letnico
(voščilnic za 16-, 18- in 20- letnice pa nisem uspela narediti :-((  )













Z izborom letošnjih voščilnic vam želim samo še zaželeti lepo praznovanje in obilo vsega dobrega v novem letu. 
Hvaležna sem za vsak ogled dnevnika in še bolj za vsak komentar. Čeprav sem spet tam, ko razmišljam, da bi dnevnik zaprla, po drugi strani upam, da zberem toliko energije, da še kaj objavim in napišem.
SREČNO 2015!
Kristina


2 komentarja:

Helena pravi ...

Ne, ne! Ne zapiraj svojega bloga! Res bi bilo škoda, če nas ne bi bogatila s svojimi izdelki. Tudi to, kar si pokazala danes, je zelo lepo in navdihujoče!
V novem letu ti želim dovolj energije za projekte, ki jih želiš in moraš izpeljati. Naj bo leto prijazno.

oldpunca pravi ...

Nikar ne zapiraj svojega bloga! Tvoje objave so čudovite. Čisto vse z veseljem preberem in občudujem tvoje krasne izdelke.
V novem letu ti želim vse najlepše in najboljše! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...