torek, 24. februar 2015

Moogly crochet #4

Letos je dekca res pravi izziv, saj pri vsakem kvadratu kaj ne gre skupaj. Vzrok je tudi, da so vzorci napisani na novo izključno za izziv, verjetno v zadnjem hipu, a podarjenemu konju ne gre gledati v zobe. Tako sem že od začetka tega kvadrata večkrat parala in popravljala, zadnjo vrsto pa sem razparala, ker je "vlekla" po svoje, pa še bistveno prevelika je bila. Za pomiritev živcev sem dodala najbolj navadno, ki sem se je domislila, in bila končno zadovoljna. 
Lep počitniški ali delovni teden,
Kristina

3 komentarji:

oldpunca pravi ...

Krasna deklica nastaja. Komaj čakam, da bo končana. :-))

Vladuška pravi ...

Ja včasih je navadno najboljše :) Lep je.

Hali pravi ...

Tudi jaz komaj čakam vse kvadratke na koncu. Vsak posamezni mi je zelo všeč :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...