ponedeljek, 09. marec 2015

Novi poskusi voščilnic

Tale motiv na srajčki za embosiranje je kar klical k barvanju. Odtis na belem papirju sem pobarvala s kvalitetnimi suhimi barvicami, nato pa dvignjene obrobe poudarila s temno rjavim Distress inkom. Razen nerodnega senčenja na zgornjem robu mi je všeč.

Podobna tehnika se mi tu zdi manj posrečena - Distress inke sem nanesla na bel papir, ga embosirala in poudarila motiv s temnim črnilom. 
Vsekakor bom še preizkušala nove ideje v to smer. 
Lep in uspešen teden, 
Kristina

4 komentarji:

oldpunca pravi ...

Uf, si vrhunsko pobarvala zgornjo čestitko! Verjetno nerodno senčenje vidiš samo ti. :-))

ustvarjarije pravi ...

Obe sta zelo lepi, prva pa mi je še posebej padla v oči.

Vladuška pravi ...

Lepo si pobarvala vse tiste rože in tudi tale druga je zanimiva.

Hali pravi ...

Zelo zanimivi in posebni. Všeč sta mi in čakam nadaljevanje :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...