petek, 22. januar 2016

Teden 3

 Letošnje leto ne prinaša kakih potovanj, zato sem toliko bolj vesela nepričakovane drobne pozornosti od moje sestre, ki je zbrala dovolj črtnih kod zase in zame. 


Prispela je volna za dekco 2016, objavljenja sta tudi že prva dva kvadrata. Iz osnovnih barv se selim v pastelno paleto. Da se zelena stoodstotno ujema s hčerkino steno, je odličen dosežek glede na to, da sem naročala preko spleta.

Dekca 2015 je končana - še dve dolgi navpični vrsti in nekaj vrst zunanje obrobe, pa je nared, da se važim z njo. Tole so še zadnji kvadrati, slikani v naglici preden so šli v vrste, zato so barve in oblike nerealne in čudne. 




 Še zadnji kvadrat - "moj ponos". Vzorec predvideva, da se sešijejo 4 kvadrati v velikosti do prve rdeče kvadratne vrste. Ker je bil že en sam izjemno zamuden in nekoliko nejasno napisan, sem samo nadaljevala v prostem slogu do želene velikosti. Rezultat sploh ni slab. Mogoče pa dekco 2017 lahko izumim sama? Najprej vam bom seveda pokazala izdelek 2015, pa prva kvadrata 2016, potem pa...
Odklopljen konec tedna vam želim, 
Kristina

3 komentarji:

moi pravi ...

Kar tako naprej.

Helena pravi ...

Mmm, pa bo zopet dišalo iz kuhinje.
Lepo ti gre dekca in komaj čakam, da vidim končni izdelek.

Hali pravi ...

Letos sem tudi jaz nabrala za eno knjižico receptov črtnih kod. In komaj čakam dekico 2016 , krasne barve...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...