petek, 15. januar 2016

Tedna 1 in 2

V novo leto sem vstopila z besedo "delight" (veselje, radost), ki sem jo izžrebala na novega leta dan. Zadala sem si izziv, da se bom zavestno veselila več drobnih stvari skozi sivi vsakdan. Jasno je, da iz vsega ne bo nič,  če si ne bom zadala konkretne naloge. Odločila sem se, da bom združila "fotografski" izziv in besedo ter skušala za vsak teden objaviti eno drobno zadovoljstvo.
V prvem tednu mi je dan večkrat polepšalo naše podeželsko vreme. Iz sivo sivega mesta sem se skozi novi predor pripeljala v nadrealistične meglice, ki so čez nekaj kilometrov izginile. Doma sem si oči spočila ob sončni zimski idili in odsevih v vodi (dozdeva se mi, da bo skozi leto naša reka še velikokrat v središču pozornosti ;-D)

Potem pa nekega sivega dne mimogrede pogledam skozi okno in na zidu pod hišo od zadaj zagledam takole modro ptico - modra po glavi, hrbtu in repu. Preden vdihnem in odhitim po telefon ali fotoaparat, lepotička pomiga z repom in odleti. Več ur sem že brskala po spletu in ugotovila, da je bila še najbolj podobna drozgu, ki živi v S Ameriki. Med slovenskimi pticami nisem našla nič podobnega, nisem pa preverila še v nobeni enciklopediji. 

Danes je snežna meja tik nad našo dolino in vso pot domov so me spremljali krasni prizori zasneženih in pomladno obsijanih hribov. 

Ob večerih pa me zaposluje dekca 2015, za katero sem lani izdelala le 15 od 24 kvadratov. Napredujem zelo hitro, saj me priganja za Moogly crochet-along 2016, moj tretji kvačkarski izziv, ki ga bom začela takoj, ko prispe naročena volna.
Naj bo konec tedna čisto po vaših željah,
Kristina



3 komentarji:

Snežna Poljanšek pravi ...

zelo lepo, krasne slike :)

moi pravi ...

Tako se dela ;)
Kar pozitivno naprej!

Helena pravi ...

Lepo, da boš z nami delila drobne trenutke sreče v fotografiji in besedi. Lepo je pri vas in dekica bo čudovita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...