petek, 19. februar 2016

Magičnih 7



Sem ugotovila, da je bilo včeraj magičnih sedem let odkar pišem tale spletnik, objava za teden 7 pa je bila moja 370. Številka ni velika, ker v zadnjih letih nisem objavljala tako redno, a sem še tu. Zdaj, ko sem se slučajno spomnila na obletnico zaznamovano s sedmicami, moram še ugotoviti, kako bom malo popraznovala in vas nagradila za zvestobo. Predlogi dobrodošli!
Tole je bil eden od izdelkov za moj prvi bonbonček na blogu marca 2009. Je iz kolekcije Azteki v tehniki Eugene Topina. Pravzaprav pa me to spomni še ne eno obletnico, namreč, da se "aktivno" ukvarjam z nakitom iz polimerne mase okroglih 10 let. Kdo bi si mislil. Khmkhm, no ja, kvačkam, pletem, šivam, vezem in klekljam pa že blizu 40 let, z velikim premorom zaradi študija in otrok. 
Lpk

5 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Krasne obletnice so to in za njimi stojijo krasni izdelki. Le tako naprej in naj ti bo ustvarjanje še naprej v veselje.

Helena pravi ...

Čestitam za 7 let bloganja in 10 let fimanja. Vedno rada pridem na obisk in pogledam, kaj novega si naredila. Želim ti še veliko lepih ustvarjalnih uric.

moi pravi ...

Čestitke za 7 let bloganja in še več ustvarjanja. Fimanje je tudi moja strast, čeprav jo zadnje čase kar malo zapostavljam.
No, upam, da se tudi ti še lotiš kakšne kolekcije.

Andreja L. pravi ...

oo čestitke za "pravljično" obletnico :-))
Želim ti še veliko dobre ustvarjalen kilometrine in da bomo še kukali k tebi.

Andreja L. pravi ...

oo čestitke za "pravljično" obletnico :-))
Želim ti še veliko dobre ustvarjalen kilometrine in da bomo še kukali k tebi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...