petek, 19. februar 2016

Teden 7

Ta teden je bil naj naj... - zadnji otoček miru do konca junija, verjeli ali ne. Poln umirjenega zbujanja brez budilke, branja pozno v noč, kvačkanja in nakitkanja.



Vetrnica in Jakobova lestev sta še dva izmed dodatnih kvadratov, ki mi letos gredo hitro od rok. Z današnjim dnem imam narejene vse štiri redno objavljene in osem od desetih dodatnih iz posebne objave Moogly. 


Vrhunec tedna je bila otvoritev razstave prijatelja od prijateljice v knjižnici v Medvodah. Njegove slike se mi zdijo mojstrske, jasno, da so v živo še lepše. Če bi si morala izbrati eno najbolj mojo, bi bila v hudih težavah, saj se že med valovi in reko ne morem odločiti, bila pa sta še dva vrhunska portreta (avtoportret in od moje prijateljice),  pa vaza z rožami in motivi iz Škofje Loke. Gospod Hafner ima prvo samostojno razstavo za 80. rojstni dan in samo želim si lahko, da bi bila v starosti tako vitalna kot on in njegovi prijatelji.

Ukvarjala sem se tudi z nakitom, saj skušam lovim tedne pri izzivu Polymer Clay Challenge 2016, ki ga gosti Kater's Acres (Katie Oskin). Rumena ogrlica je za teden 5, narejena je po navdihu francoske umetnice Akak. Na zelene tone pri rumeno sivem prelivu nisem računala, a je s ploščicami preveč dela, da bi začela znova.
Sproščen konec tedna,
Kristina

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...