sreda, 02. marec 2016

Teden 8

Moje objave so polne kvačkanja, trudim pa se tudi z izzivom, da naredim en izdelek iz polimerne mase na teden. Trenutno sem na ničli z 9 izdelki, tu pa sem pokazala šele enega - rumeno ogrlico za teden 5 v prejšnji objavi. 
Ostali izdelki:
 - volančkasti prstan in ogrlica 


- geometrijska ogrlica v enem kosu:

 - ogrlica z obročki:

- že pokazana rumeno-siva ogrlica s ploščicami (po navdihu Akak)


- toplo rumena z rožicami ( tako sem si zamišljala prejšnjo)

- geometrijska po navodilih Mabelette

- pikasta z votlimi kosi poljubnih oblik

- votli mandlji v tehniki tie-dye od Mabelette

Lep začetek marca in pomladi,
Kristina


5 komentarjev:

moi pravi ...

Lepo, da nam pokažeš še svoje poly lepotičke. Pa super, da si na nuli s svojo obljubo. Fin občutek, kaj.

Andreja L. pravi ...

joj kako čudoviti kosi nakita :-)) Res si prava mojstrica!

oldpunca pravi ...

Tvoj nakit je osupljivo lep. Super, da slediš planu. :-)

Helena pravi ...

Jej, koliko lepih in unikatnih kosov nakita. Super ti gre in tvoja ustvarjalnost nima meja.

Hali pravi ...

Zelo pridna..tudi za izziv. Včasih si jih je luštno postaviti, samo mene se ne držijo dolgo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...