sobota, 05. marec 2016

Teden 9

 Ta teden me je zelo razveselilo srečanje s prijateljicami. Skoraj za en "šiht" ur smo bile skupaj, pa je čas samo zdrvel. Seveda se nismo imele časa slikati. 
V petek sem nameravala s fotoaparatom zabeležiti prve znake pomladi v čudovitem soncu, a preden sem se odpravila, se je že pooblačilo in stemnilo ob nalivu, pa je odprava splavala po vodi. Tako imam spet samo slike kvadratov za letošnjo dekco. Zgornji je redni kvadrat številka štiri, spodnji pa dodatni.


Tale zadnji vzorec je izjemno zanimiv, lahko bi naredila dekco samo iz takih in se igrala z barvami. 
Vedno znova me navduši raznolikost vzorcev. Ker delam že tretjo dekco, sem za dodatne kvadrate izbrala tudi nekaj uspešnih kvadratov iz prvega, predlanskega projekta. V petek pa me je po daljšem času zaneslo spet na Ravelry in vzorci za ponovljene kvadrate so takoj odromali nazaj v mapo "narejeno". Glede na število najdenih novih kvadratov sem morala spremeniti matematiko - namesto 6x8 bo 6x9, torej 24 rednih vzorcev z Mooglyja in 30 dodatnih, ki mi letos trenutno gredo še lepo od rok. 
Lep preostanek konca tedna,
Kristina

6 komentarjev:

moi pravi ...

Dobro ti grejo ti kvadratki in res je vsak drugačen.

oldpunca pravi ...

Zelo lepe barve si kombinirala. Kvadratki so pravi cukerčki. :-) Kako bo šele dekica lepa!

Andreja L. pravi ...

JoJ kako krasni kvadratki :-)) Čudovite barve si skvačkala skupaj.

Helena pravi ...

Pridna si in kvadratki ti odlično grejo od rok.

Vladuška pravi ...

Wow kakšen čudovit nakit v prejšnji objavi in tudi tile kvadratki niso od muh. Glede na to, da je meni težko narediti 2 enake velikosti, ker preveč ali premalu zategujem zanke :), je vsekakor občudovanja vredno.

Hali pravi ...

Pastelne barve, uauu, komaj čakam, da bo narejena in nam jo pokažeš :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...