nedelja, 03. april 2016

Teden 13

Ta teden so se na števcu let obrnile številke in to me vedno navdaja z mešanimi občutki. V glavi se počutim še zelo najstniško, razum mi dopoveduje, da je kilometrov že obilo, telo pa to pogosto potrdi. 

 Razveselile so me tele čestitke, ki so na častnem mestu v dnevni sobi. Hvala!!

Darilo sem si kupila kar sama in cel čas sanjala, kako bom vse to naredila, ko bom upokojena. Težava je v tem, da je teh enciklopedij cela vrsta in imela bi / bom skoraj vse. 

 Popolno presenečenje je prispelo iz Murske Sobote od dolgoletne prijateljice, ki se je odločila, da bo blazina z naravnim polnilom, kamor se pripne ovitek za knjigo ravno pravšnja za moje večerne bralne seanse. Hvala Simona, res nisem mogla verjeti, da je paket zame!!! Pikasta različica je seveda že zaplenjena.

Moja draga prvorojenka pa je, pozorna in zlata kot vedno, našla idealno francosko obarvano darilce. 
Ob tem sem se spet spomnila na naj misel, ki so mi jo napisali dijaki, ko sem pred 15 leti menjala službo. Mislim,da je čas, da jo (spet) delim z vami:
"Vsak od nas ima svoj Pariz, pa naj bo ta umeščen na zemljepisne zemljevide, na zemljevide duha ali pa v kakšne druge koordinate hrepenenja - o katerem sanjari in se ga morda tudi odpravi iskat, a skoraj nihče ga ne najde, saj so sanje pač težko ulovljive..." 
(Vladimir P. Štefanec, Pariške zgodbe)
Kristina

6 komentarjev:

Helena pravi ...

Kristina, najprej vse najboljše za tvoj rojstni dan! Želim ti veliko lepih ustvarjalnih trenutkov ter zdravja, veselja, sreče ...
Zanimiva knjiga in že vidim, da bo nastalo kaj novega.
Lepo darilo iz Murske Sobote. Pa tudi tvoja prvorojenka se je dobro potrudila.

Vladuška pravi ...

Vse najboljše tudi iz moje strani. Bodi zdrava in naj te na veliko spremlja ustvarjalnost. Lepo so te pocrkljali bližnji in tudi sama si si privoščila super darilo.

moi pravi ...

Vse najboljše tudi z našega konca. Leta so samo številke, prava starost ali bolje rečeno modrost pa je v glavi in srcu. Tudi jaz se počutim kot študentka in sem presenečena, ko se zadiham, ko grem parkrat gor in dol po vrtu ;)
Krasna darila si dobila in lepo je, da si tudi sama izpolniš željo.
Vse dobro še naprej, moi

Martina pravi ...

Čudovita misel, darilca in vse najlepše tudi od mene.

oldpunca pravi ...

Vse najboljše! Številke niso pomembne. Glavno je tisto, kar je v glavi in v srcu. Darila, ki si jih dobila, so zelo lepa in domiselna. Najlepše si se pa pocartala sama. :-) Vidim, da se moja rožica prav lepo počuti v krasni družbi. Hvala za prelepo misel. Je že shranjena.:-)

Hali pravi ...

pa ja leto gor ali dol... uživajmo v vsakem dnevu posebej. Krasna misel, krasna darila, uživajjjjj!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...