petek, 08. april 2016

Teden 14








Danes krpam luknjo pri izzivu Polymer Clay Challenge. Sem bila prepričana, da sem na ničli, pa mi en teden manjka. Sem čisto pozabila, da se mi je ena ogrlica ponesrečila. Načrt za današnje popoldne je torej- objava tule, potem pa ponovni poskus neke tehnike za 14. teden v tem letu. 
PS Modra ogrlica predstavlja moj prvi poskus sitotiska na polimerno maso. Vzorci so od Roberte Mohar in so odlični. 
Miren konec tedna, 
Kristina

8 komentarjev:

moi pravi ...

Prekrasne so - VSE!
Tretja pa je moja, la-la-la.
Sitotisk? Ujej, kje sem še jaz...

Andreja L. pravi ...

iiijoj, te tvoje lepotičke :-))
Hvala ti za rdečko, ki je prišla do mene. Res je čudovitih barv in zelo lepo narejena.

oldpunca pravi ...

Pojma nimam, kako nastane nekaj tako lepega. Ta druga je pa moja in je najlepša. :-)))

Helena pravi ...

Oh, kako lepo jih je videti vse skupaj. Prave lepotičke in ena od njih je moja. Hvala.

Vladuška pravi ...

Ena izmed teh lepotič je pa moja in z veseljem jo nosim. Krasne so.

Hali pravi ...

Joj res so krasne...

Maja pravi ...

Ena lepša od druge. Nisem niti vedela, da obstaja sitotisk na polimerno maso, moram pa reči, da izgleda fantastično.

Martina pravi ...

Čudovit nabor ogrlic. Ena lepša od druge.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...