sobota, 30. april 2016

Teden 17

Očitno mi je usojeno, da sem z izzivi ves čas malo zadaj. Tudi ta teden mi manjka en izdelek za Polymer clay challenge, saj se končuje 17. teden v letu. 

 Poleti bodo aktualne zapestnice, zato sem iz predala odkopala dobre stare Pearl-ex prahce in šablone. 
 Pacanje po navodilih Olge Nicolas (akrilne barve in suhi pasteli) je zabavno in kar je še bolje, ponuja neštete možnosti kombiniranja barv. 

Pa še klasična gorenjska varianta - košček, ki ga nisem mogla vključiti nikamor drugam, je postal obesek (dvostranski).


Med prazniki sem prišla na čisto z voščilnicami, ki sem jih dolgovala raznim ljudem. Vse so navdahnile tehnike Jennifer McGuire. Na zgornjih dveh sem bolj ali manj uspešno "pobirala" distress inke s podlage.  


 Tudi na zgornjih dveh sem kombinirala distresse in vroče embosiranje in ugotovila, da črn market ni nujno črn, čeprav je nov. 

Tole tehniko pa sva praktično ob istem času preizkušali z Moi, le da je ona izdelek fotografirala profesionalno, meni pa slikanje ni uspelo. Na drugi fotografiji se približno vidi, kako se zlat Perfect Pearl prah sveti. 
Želim vam krasen preostanek praznikov, 
Kristina

2 komentarja:

moi pravi ...

U, si bila pridna. Zapestnice so fenomenalne, prav tako obesek.
Pa še čestitk si naredila en kup.
Prav fino ti je ratal pearl efekt in na zadnji fotki se lepo vidi.
Uživaj še preostanek praznikov.

Helena pravi ...

Vauu, super. Krasen nakit, ki se bo poleti lepo podal na zagorelo kožo. Pa zanimive tehnike si uporabljala pri voščilnicah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...