sreda, 04. maj 2016

Teden 18

Ker je maj, so me napadle rožice. 

 Obesek je namenjen ljubiteljici tulipanov in živo rdeče barve. Na "kiparjenje" sem se dolgo pripravljala in oklevala, ko sem se končno lotila,  pa je šlo hitro in brez težav. Pomagal mi je tale video.



Ker imam vsako leto težave, da naredim okenske zasaditve v rumeno - oranžno - beli kombinaciji, sem hotela ustvariti take, ki ne ovenejo. Začelo se je s preizkušanjem zanimive tehnike (video). Delati take cvetove in liste je čisti užitek, montaža pa je čisti stres. Za naslednjo moram dobiti verižico z nekoliko večjimi členi. 
Lep prvi majski teden, 
Kristina

4 komentarji:

moi pravi ...

Opa bato, to pa je bil projekt. Krasni tulipani, rumena pa za na rit past ;)

Helena pravi ...

Vauuu, kakšen nakit. Tulipani zgledajo kot pravi. In druga ogrlica - fantastično! Verjamem, da je bilo sestavljanje zamudno in stresno. Vendar je zdaj za tabo in se lahko samo še važiš, ko jo nosiš.

oldpunca pravi ...

Opala! Tole je pa čisti užitek za pogledati. :-) Tulipani so krasni. Kot pravi. Oranžika pa je bogata, lepa, čisto posebna. S takšno ogrlico se pa res lahko važiš na polno. :-))

Vladuška pravi ...

To pa je zelo lepo in bogato cvetoče.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...