nedelja, 12. junij 2016

Tedni 23 - 20



Ko sem v petek popolnoma izžeta proti večeru sedela na balkonu, je mimo mene pripraval milni mehurček, nato še eden, nato cele gruče. Prva misel je bila, da si sosedovi otroci dajejo duška, a glej no glej, zaslišim domače znane zvoke smeha in cviljenja. Z mehurčki se je zabaval moj (skoraj polnoleten) otrok + drugi polnoletni otroci. Takoj smo naredile cele kupe fotografij in popravile tradicionalno majsko-junijsko luknjo v fotografiranju. Letos imam celo dve fotki v mapi za maj.

TEDEN 22

Teden 22 sem zaključila v prijetni družbi z našimi devetošolci v termah Čatež, kjer so se mi po glavi nehote vozili filmi izpred mnogih let, ko smo bili leto za letom abonirani pri bazenih za malčke. Eno leto se je najbolj z veseljem v vodo metala naša rdečelaska - ves teden, brez prestanka. Škoda, da še ni bilo telefonov in digitalcev, da bi jo mimogrede posneli.

TEDEN 21


Gimnazija Franceta Prešerna je gostila tradicionalni Frankofonski festival,kjer so se s pevskimi in gledališkimi točkami predstavili učenci francoščine z vseh koncev Slovenije. Podeljena so bila tudi priznanja za uvrstitve na državnem tekmovanju v znanju francoščine in to je bil glavni razlog, da sem bila tam. Mogoče sem od ponosa nad zlatim in srebrnim priznanjem domov grede kupila rože v zame netipično roza barvah. 

TEDEN 20
Še en konec tedna, ki je bil poseben - po dolgih letih se počasi vklapljam nazaj v poučevanje francoščine, zato sem se udeležila letnega seminarja za učitelje francoščine v Kopru. Spočila sem si ušesa ob meni tako ljubi govorici, srečala nekaj starih znancev in veliko novih obrazov ter se naužila blagega morskega zraka.
Slika ni iz Kopra, ampak s Pašmana ali Ugljana, kjer smo leta nazaj preživeli ene prvih družinskih morskih počitnic. Ponazarja drvenje časa, saj sem bila tudi v centru Kopra nazadnje pred 30 + leti na Cankarjevem tekmovanju za srednje šole.

Še tri dni, da v svet pošljemo novo generacijo valetantov, jaz pa se vrnem nazaj v bolj normalne tirnice v šoli, doma pa k polimerni masi in kvački (pa tudi na vrt). 
Lep teden, 
Kristina

2 komentarja:

Vladuška pravi ...

Kako je včasih fajn poseči po nečem otroškem, takoj vzbudi otroka v nas :) Dolgčas ti ob vsem tem zagotovo ni bilo.

moi pravi ...

A ni lušno, ko se prepustiš?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...