petek, 08. julij 2016

Teden 27

Nedvomno najbolj težko pričakovan in po eni strani najlepši teden v letu - prvi teden dopusta, čeprav odklop ni sam po sebi umeven. Na vrtu me je čakala prava džungla, ki sem jo delno očistila, vrgla sem se tudi v kvačkanje in klekljanje. 


Pol dneva sem porabila, da sem po raznih kotih našla pripomočke in izbrala vzorec, ki je zares "vintage". Na njem je podpisano pokojno podjetje "Dom", ki je za drobiž odkupovalo čipke naših mam in babic ter jih drago prodajalo naprej. 







Kljub vročini kvačkam, tule so redni kvadrati od 9 do 13 in dva dodatna. Zdaj zaostajam samo še za enega, ki je bil objavljen včeraj. 
Mirno, ustvarjalno in veselo poletje,
Kristina

4 komentarji:

Helena pravi ...

Klekljanje, kvačkanje ... vse ti gre in krasno obvladaš.

oldpunca pravi ...

Vau, kako lepa čipka nastaja! V kvačkanju pa si itak mojstrica. :-)

Hali pravi ...

u tele pastelne barve so me očarale. Prekrasno poletje ti želim...

moi pravi ...

Lepo, da si začela kleklati. Pa tudi na kvačko nisi pozabila. Lušni kvadratki.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...