petek, 15. julij 2016

Teden 28

Ta teden sem začela loviti velik zaostanek pri izzivu Polymer Clay Challenge, a je moj tempo počitniško počasen. Upam, da bom do septembra na ničli. 

 Po tednih izdelki spadajo še v maj, zato se mi je zelo "rožcalo". Začela sem s spominčicami...
 ... nadaljevala z anemonami,
 ... končala s črno rožo. (Za vse tri sem navdih našla pri Rusinjah.)
Posebna oblika perle pa mi je padla v oči pri Moclay. Je kar zahtevna za izdelavo, čeprav prvi vtis ni tak. Ponuja tudi obilo možnosti kombiniranja.
V upanju, da se poletje kmalu vrne in nas neha zebsti,
lep pozdrav, Kristina.

3 komentarji:

Vladuška pravi ...

Zelo zanimive in lepe stvari.

Helena pravi ...

Tudi v poletnih dneh si pridna in naredila zares lep nakit.

oldpunca pravi ...

Čudovit nakit si ustvarila. Lepo se ti je "rožcalo". :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...