nedelja, 03. julij 2016

Tedna 25 in 26

Druga polovica junija običajno pomeni zgolj konec šolskega leta, številne prireditve, obračun in ovrednotenje trdega dela preteklih desetih mesecev - letos pa je zame poleg vsega naštetega v tem času prevladovala, me navdihovala in navduševala kleklana čipka. V Ljubljani je potekal mednarodni kongres OIDFA, ki ga je spremljala osrednja razstava na Gospodarskem razstavišču in številne čudovite spremljevalne razstave. Če bi bila upokojena, bi obiskala prav vse. Tako pa sem ponosna, da sva s prijateljico uspeli v natrpan urnik vriniti obisk ljubljanske razstave, tiste v naši mali vasi (ki je pritegnila pisano mednarodno publiko) in razstave šole iz St Petersburga v Ruskem centru za znanost in kulturo (Ciril Metodov trg 1).

 Eden od primerkov z osrednje razstave, ki ga je izdelala moja sestra.

 Prispevek moje sestre na natečaju na temo mladost. 

Japonski izdelek na natečaju. 

Ko vidiš takele obleke v živo, stojiš odprtih ust, po glavi se ti začnejo voziti podobe punkljev, klekeljnov in vzorcev. Slika je z neke druge razstave, našla sem jo tule, srednja in desna obleka sta bili tudi v Ljubljani. Še bolj noro je, da so stvari nosljive (predvsem brezrokavnik iz moherja pa tudi pončoti).
Posledica vsega tega je velika nostalgija po kleklanju, ki sem ga zaključila pred 35 leti. Za začetek dopusta bom po raznih kotih poiskala pripomočke in se lotila kakega izdelka za osvežitev znanja. Kako bom vse uskladila s 100 idejami, ki sem jih za poletje imela že prej, je drugo vprašanje. 
Lep skok v julij vam želim, 
Kristina 


2 komentarja:

oldpunca pravi ...

Komaj čakam, da nam pokažeš kaj boš naklekljala. Uživaj poletje! :-)

moi pravi ...

Kapo dol vsem mojstricam kleklanja. Čudovite stvari so nastale in tudi tvoja sestra je prava umetnica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...