sobota, 30. julij 2016

Tedna 29 in 30

 Dva čudovita tedna odklopa v dvoje sta minila kot blisk - vreme in morje idealno, mir in praktično popolna svoboda.


 Športala nisem prav veliko, na sprehodu do sladoleda pa sem srečala kak grdi in obliko lepih račkov.

 Takole prazno je bilo zjutraj, ko sem šla na dolgo plavanje, slika pa je seveda narejena zvečer. Take jutranje telovadbe bi se zlahka privadila, pa na naši reki ni možna. :-D

Nastal je tudi takle kup kvadratov za dekco - naredila sem vse dodatne, ki jih rabim poleg 24 objavljenjih na blogu  Moogly. Pa tudi brala sem in perlala po več kot dveh letih, skratka uživancija. 
Tudi vam lep odklop, kakršenkoli je in kjerkoli ga preživljate. 
Kristina

1 komentar:

moi pravi ...

Ja, tak naj bi bil dopust: popoln odklop in delanje kar te veseli. Sem vesela zate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...