nedelja, 07. avgust 2016

Teden 31

Teden, ko se je bilo treba prizemljiti nazaj na vsakdan - plevel na vrtu in povsod okrog hiše, kjer je le možno, je poskrbel za to. O njegovih koreninah in tehnikah preživetja, bi lahko napisala celo razpravo, bitka se mi vedno zdi že vnaprej izgubljena, glede na to, da ne uporabljam kemičnih sredstev za zatiranje. 

Na svoj praznik se je vrnila najstarejša hčerka, nato še najmlajši dve. Počasi bo postalo spet živahno.


Po dolgem dveletnem premoru sem se lotila perlanja. V navdih so mi Art nouveau motivi, prvič sem delala z miyuki perlicami in sem navdušena. Zaradi počasnega podopustniškega tempa pa obeskov še nisem zmontirala. V delu imam še zapestnico.
Lep počitniški pozdrav,
Kristina

2 komentarja:

Vladuška pravi ...

Ne pusti plevelu, da bi te preveč obremenjeval. In lepo dopustniško si ustvarila tole iz perlic.

moi pravi ...

Kako mi je bitka s plevelom znana. Pa če ni ga sejal, ne bi tako rastel ;)
Glavno je, da tudi pridelek raste.
Te perlice so mene nekaj časa držale, da bi si jih nabavila, pa nisem podlegla temu virusu ;) sedaj pa me ti dražiš z njimi. Čudovita obseka ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...