torek, 16. avgust 2016

Teden 32

Dopust se hitro izteka in kot ponavadi imam sedaj sto in eno idejo, kaj bi še naredila. Nasprotno od časa, ustvarjanje gre počasi. 
Najprej dekca. Tu sem na čistem, imam narejenih 30 dodatnih kvadratov in 16 rednih, ki so bili objavljeni. Pojavil pa se je matematičen problem. Vsak naslednji kvadrat sem merila po predhodnem in ne po prvem. Tako je bil zajeten kupček po morju podoben piramidi. Ker vem, kako zapleteno je sestavljanje celotne kompozicije, dodajam ustrezno število vrstic k premajhnim kvadratom. V septembru jo bom sestavila in ob koncu leta dodala le manjkajoči dve vrstici iz kvadratov, ki jih bom še naredila in obrobo. 

Tule se malce vidi, kako neenaki so kvadrati, moja dekleta pa so me podučila, da sem padla na nekem osnovnem psihološkem preizkusu s tem svojim merjenjem. Lekcijo si bom zagotovo dobro zapomnila. 

Tole je zadnji izmed rednih kvadratov, res prijeten za delo in za oko. Avtorica mu je dala ime "Joyful" - vesel, razveseljiv.

Lotila sem se tudi fimanja in poizkušala udejanjiti nove ideje, pa mi čisto nič ni uspelo. Skrajno razkurjena sem se ukvarjala z mislijo, da za poleti ali za celo leto zaključim s tem (beri - vse zmečem nekam in se ne dotaknem več). Potem pa mi je ob pogledu na ogrlice, ki jih najraje nosim, padla na misel ideja, da bi nujno rabila zapestnice. To se je obneslo odlično in tu je eden izmed novih kompletov. Pri izzivu Polymer clay challenge sem še vedno 6 tednov v zaostanku, a se bom borila do konca in upam, da bom vsaj decembra na čistem. 


Noro dobro je bilo pacati s suhimi pasteli in našla sem kar nekaj dobrih tehničnih rešitev za stvari, ki so mi nagajale pred dobrim letom pri ogrlici. 
Lep zaključek poletja,
Kristina

5 komentarjev:

moi pravi ...

Tja, se zgodi tudi najboljšim ;) Glavno da boš kvadratke lahko popravila ;)
Glede fimanja pa sem v celoletnem zaostanku, nič od zadanega še nisem naredila, nekako se ne spravim zraven. Tebi pa vse tako super rata.

Helena pravi ...

Kristina, kljub zaostanku pri enem izzivu, ti gre fantastično in te občudujem. Zelo lepi kvadratki, da o zapestnici ne govorim.

Vladuška pravi ...

To z velikostjo kvardratkov mi je nekam znano :) Ampak ti boš to zlahka popravila in dekica bo brezhibna. O tem ne dvomim. Fimo pa le ne dajej na stran, saj ti gre odlično od rok.

Hali pravi ...

Kristina, ko bo dekica narejena bodo vse težave pozabljene..krasna bo. Fimo - jaz sem roke dvignila, ne zmorem vsega, vsakič ko sem se usedla, je bila trda, suha, preveč energije sem porabila, da sem jo v normalno stanje spravila. Ko vidim kakšen lep izdelek ( kot je tvoj) me zasrbijo prsti, ampak me hitro mine, saj je moj papir zdaj razvlečen po vseh omarah in obeh mizah. Sem papirčkarica, nič več fimarca :-)

Andreja L. pravi ...

oo kako čudovita zapestnica, ki me spominja na morje :-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...