nedelja, 04. september 2016

Teden 35


Takole po keltsko sem zapletla kvadrate na višku dopusta. Vsako leto bolj se mi zdi zapleten tudi začetek šolskega leta in vse obveznosti, ki se mi naložijo. Pogosto se spomnim bivšega sodelavca, ki je na vprašanje, kako kaj gre, vedno odgovoril: " Ah, ne pustim se motiti." Ker je tale začetek zame bolj pomemben kot začetek koledarskega leta, sem sprejela nekaj odločitev, ki jih bom skušala izpeljati v naslednjih 10 mesecih. Nekatere, upam, bodo pripomogle k temu, da me služba ne bo preveč motila pri pomembnem opravilu - živeti svoje življenje. 
Lep vstop v jesen,
Kristina

4 komentarji:

Hali pravi ...

držim pesti, da živiš svoje življenje. Tile kvadratki so ap res krasni, komaj čakam , ko bo sestavljena odeja :-)

moi pravi ...

Ti keltski vozli so res nekaj posebnega. Tebi pa želim čim manj motenj v življenju :)

oldpunca pravi ...

Krasno si prepletla sredini obeh kvadratov. Želim ti, da se čim bolj držiš svojih odločitev v novem šolskem letu.

Andreja L. pravi ...

Krasne kvadratke si nakvačkala :-)) Všeč mi je tvoja nova naslovna slika z morja .-) In seveda vse dobro ti želim ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...