sreda, 12. oktober 2016

Teden 40

Takole umetniško izgleda moj studio. Osamljeno stojalo za klekljanje me spravlja v smeh. Ker je bilo beljenje končano pozno v soboto zvečer in me ta teden napada bolezen, še ni bilo časa, da bi selila kaj drugega. Narejen pa je bil že prvi obhod po trgovinah za nakup regalov in predvsem mize. Domov sva se vrnila z novim peskom za družinski grob. :-D Bo treba še prespati, preveriti po spletu, primerjati cene in še kam iti. 


 Tedni divjajo in pri izzivu Polymer clay challenge sem kronično zaostala. K patchwork ogrlici sem ob koncu poletja dodala še "pikapoloničasto" zapestnico. Nosi se lepo, le malce prevelika je.



Barvito in toplo jesen vam želim, 
Kristina

4 komentarji:

Vladuška pravi ...

Lepo, barvito in pridno čaka na pohištvo :) ja, le izberi počasi in preudarno. Tale zapestnica pa je čudovita.

oldpunca pravi ...

Nima smisla hiteti pri nabavi pohištva. V miru izberi. Tvoj nakit pa me vsakič očara. Zašestnica je čudovita, ogrlica pa niti malo ne zaostaja. :-)

moi pravi ...

Le preudarno z izbiro pohištva, da bo res funkcionalno in lepo. Držim pesti. Zapestnica pa je zelo lepa, polno zanimivih vzorcev. Mi delaš lušte po valjanju Fime 😃

Hali pravi ...

Prekrasen nakit... jaz bi šla v Ikeo, ko bom naslednjič opremljala svoj kotiček ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...