nedelja, 04. december 2016

Teden 48



Zadnji trije kvadrati za dekco 2016 so končno narejeni. Prav zadnji mi je "kravžljal živce", saj se je avtorica iz nekega razloga odločila, da se vzorca ne da natisniti, če ga ne kupiš, lahko pa ga gledaš na ekranu. Takega načina ne maram, ker nočem kvačkati pred računalnikom. Tako sem delala posnetke zaslona, jih obrezovala in tiskala, nato med delom ugotovila, da nič ne gre skupaj tako, kot bi moralo. Izmed vseh 54 kvadratov je ta najbolj vlekel po svoje in zaključek sem improvizirala.

Dekca je že v sestavljanju, verjetno pa bo zadnja za nekaj časa. V glavi sem že imela barve za naslednjo, pa me je prejemnica zavrnila, češ da ima dovolj barvno usklajenih dekc, četudi niso ročno izdelane. Imam ideje, kaj bi kvačkala ali pletla, ker si ne leta brez tega ne znam predstavljati, a bom še razmislila in v novem letu začela znova.

Takole pa nastajajo delčki za Božični prt iz čipk. Preden "obesim" nove klekeljne, moram nujno nujno razvleči papričke ter izdelati čestitke. 
Naj vam Miklavž kaj lepega prinese,
Kristina

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...