sreda, 18. januar 2017

Izzivi

Z večnimi vprašanji zaobljub in izzivov, ki si jih zastavim v januarju, se skušam čim manj ukvarjati. Dejstvo je, da če imam neke cilje, naredim vsaj kaj, sicer še veliko manj. 
Božične in novoletne čestitke so bile zadnje dve leti velika težava, saj sem se jih lotila šele v sredini decembra, brez resnične energije, da bi poskusila kaj novega. Tako bom letos vsaj približno skušala slediti izzivu pri Christmas Card Throwdown, kjer so v oblikovalski ekipi tudi slovenske ustvarjalke. Za prvi izziv so predlagali skico, ki mi je bila sprva čudna, nato pa sem dobila kar nekaj idej. Izdelala sem dve voščilnici.


Nisem čisto čisto sto odstotno zadovoljna, a si nisem dovolila komplicirati več kot toliko. Aja, pa znova sem ugotovila, zakaj ponavadi ne delam z bleščicami. Moj studio v nastajanju in razni kosi oblačil so jih trenutno polni. 
Lep preostanek tedna, 
Kristina

9 komentarjev:

sweet art designs pravi ...

Both cards are wonderful! Thank you for sharing with us at 52 {Christmas} Card Throwdown - Myrna DT

AlisonC pravi ...

Two great ideas, you've got such a lot of pattern and texture. Such pretty snowflakes.
Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

oldpunca pravi ...

Zelo lepo si sledila skici in nastali sta prelepi voščilnici. Veliko deklet se vas je odločilo čez celo leto ustvarjati praznične voščilnice. Pozdravljam idejo. :-) Meni pa ravno sredi decembra in največje gužve ideje najbolj cvetijo. :-))

Vladuška pravi ...

Vsekakor dobra odločitev, da lepo celo leto izdeluješ novoletne voščilnice. In dober začetek.

Danica pravi ...

Dobro si izpeljala izziv. Modra odločitev, da boš že preko leta poskrbela za decembrsko evforijo okoli voščilnic :)))

Andreja L. pravi ...

ooo Kristina, kako sem vesela, da smo te pritegnili in ker si se nam tudi ti pridružila na našemu prazničnemu izzivu pri Christmas Card Throwdown :-))
Super si se lotila naše skice naredila dve čudoviti voščilnici. Pridi še, da boš decembra lažje dihala .-)

Hali pravi ...

Iii bravo, več nas je bolje bo. Bomo malce "#vlekle" druga drugo. Lepo si se pustila izzvati, krasni sta nastali...

Ek Gorman pravi ...

Oh, such a cleaver use of the sketch. I love how different both of your cards are. Wonderful job. Thank you for joining us at Christmas Card Throwdown.

Deborah Frings pravi ...

Both these cards are absolutely lovely and so different too. I think the blue one with the angel is just fab! Great use of the sketch. Sorry to be so late commenting. Thanks so much for playing along with Christmas Card Throwdown. Deborah, DT.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...