petek, 17. februar 2017

Christmas card throwdown 3



Zaradi večjega števila hobijev je človek prisiljen dati določenim prednost. Tako je pri meni izdelovanje čestitk bolj na stranskem tiru in ne kupujem več veliko pripomočkov. Ko je bila tema pri Christmas card throwdown "Pijača", sem se znašla kar v zagati. Izgledalo je, da nimam niti ene primerne štampiljke ali rezalne šablone. K sreči sem se spomnila, da imam v enem predalu še punčke od Whiff of Joy in tale čajnik me je rešil. Tudi barvala nisem že cele čase in sem popolnoma iz forme.
This is the only stamp in my stash that can qualify for the theme of "drinks". Colouring the image was really a lot of fun but I need lots and lots of practice - I haven't done such a card for a long long time.
Lep konec tedna, 
have a nice weekend,
Kristina

6 komentarjev:

  1. Najprej hvala za obisk pri meni <3. Me veseli, da si v zadnjem hipu našla nekaj iz zaloge. Prav nič se ne opazi, da je barvanje in papirčkanje bolj sekundarno ustvarjanje. Krasna voščilnica je, kar pogreje deklica z čajnikom.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  2. Such a gorgeous image! Thanks for joining us at CCT, April x

    OdgovoriIzbriši
  3. Isn't it frustrating when you don't have just the right stamp? This is a sweet image you found though, and makes a lovely card.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  4. This is a really pretty card and looks so sweet. Thanks so much for playing along with our drinks challenge at Christmas Card Throwdown. Deborah, DT.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sem prav vesela, da ti je uspelo in naredila si eno čudovito praznično voščilnico.
    Hvala, ker si se nam pridružila na izzivu pri Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa je tale deklica s čajem. Vonjam praznike do sem.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega dnevnika in za komentar.Pridite in komentirajte še velikokrat.
Thank you for visiting and leaving a comment.Come and comment again soon.
Merci pour votre visite et votre commnetaire.Revenez et commentez beaucoup de fois.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...