torek, 28. februar 2017

Dekca 2017 oziroma Moogly crochet along







 Decembra sem naznanila, da se od kvačkanja dekc poslavljam. Pa sem se zelo hitro premislila, ker mi je bilo dolgčas po košarici, ki je vedno pri roki, po kvačkanju parih vrstic, ko ni časa za kaj več, po pričakovanju novih vzorcev kvadratov. Tako sem se lotila svoje četrte dekce  -  z ostanki preje od leta 2014, ko sem izziv prvič izpolnila (glej sliko 1).

Odločila sem se za topla tona in svetlo ozadje. Ne upam napisati belo, ker sem imela nekaj klobk bele preje in sedaj dokupila kremno ali pa ravno obratno. Bom malo pomešala pa se iz letala ne bo videlo. Mimogrede, isto se mi je zgodilo pri 7 pletenih in 7 kvačkanih blazinah - nekaj blaga za prevleke je belo belega, nekaj kremnega, pa se vseeno uspešno "valjamo" po njih.

Druga odločitev pa je, da ne bom iskala dodatnih kvaratov, razen 24, ki jih ponuja Moogly. Ker bi bil izdelek premajhen, bom naredila vsak kvadrat v dveh različicah - z oranžno in z rdečo. Zanimivo, da samo sprememba zaporedja barv privede do kar velike razlike, kar je posebej vidno pri zadnjem, tretjem, paru kvadratov.
Tistim, ki ste na počitnicah, čim daljši teden, ostalim pa uspešen delovni teden. 
Kristina


4 komentarji:

moi pravi ...

Krasni kvadratki, ki bodo kmalu del dekce ;)

Andreja L. pravi ...

Krasne barve si izbrala in tudi sami kvadratki so pestro vzorčasti :-)) Luštno in lepo!

oldpunca pravi ...

Krasna dekica nastaja pri tebi. Sprememba barvnega zaporedja res naredi veliko razliko. :-) Super si se spomnila.

Vladuška pravi ...

Dekica bo zagotovo čudovita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...