četrtek, 02. marec 2017

Christmas card throwdown 4

Pri izzivu Christmas card throwdown smo se zadnja dva tedna ukvarjali s tehniko "sunburst" ali "starburst". Moram priznati, da sem zanjo slišala prvič, čeprav sem občasno že videla voščilnice v tem slogu. Ob tej priložnosti sem pregledala Božične papirje in čisto padla noter. Nastalo je 11 voščilnic, večina v netipičnih barvnih kombinacijah.




črna osnova in Basic Grey Jovial papirji




rjave, ki spominjajo na medenjake






različice v pastelnih tonih

I enjoyed this technique challenge so much that I made 11 cards. I browsed through my stash of Christmas papers and couldn't stop at one or two cards. There are some unusual combos but I find them pleasing.

Lep vstop v marec vam želim, 
Kristina

4 komentarji:

Hali pravi ...

Krasna serija ne nastala, se že veselim novih izzivov. Pozdravček, Hali

Andreja L. pravi ...

ajej Kristina, kar 11 si jih naredila ... pridna si :-))
Krasno si se lotila te tehnike in res zanimivo kombinirala vse papirčke. Zelo sem vesela, ker sodeluješ pri Christmas Card Throwdown.

Hkrati pa se ti zahvaljujem za lepe želje, ki si mi jih namenila v tvoji (no, sedaj moji) čudoviti voščilnici. Krasen venček si naredila.

oldpunca pravi ...

Čudovito in zelo domiselno si se lotila te malo drugačne tehnike. Čisto vse voščilnice so čudovite. Vse pohvale za tako veliko število. :-)

AlisonC pravi ...

It looks like you've had fun with this! The cards are bright and fun and you've added lovely embellishments.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...