nedelja, 19. marec 2017

Polymer clay challenge 1-3

Bliža se konec marca, pa tukaj še nisem objavila niti enega kosa nakita iz polimerne mase. Izziv Polymer clay challenge - narediti 1 izdelek na teden - lovim tudi letos, ker zaradi zdravljenja nekaj tednov nisem mogla gnesti mase. Sedaj pa se bližam ničli in upam, da uspem narediti kako rezervo ali pa vsaj slediti iz tedna v teden. 

 V novo leto sem vstopila z novo skicirko za nakit in sem enostavno morala izdelati še ogrlico v enakem slogu. Skicirka se polni "v valovih" - dolgo časa nič, potem pa v dnevu ali dveh dobim in zapišem celo morje idej. 

Za drugi teden leta sem naredial še en poskus posnemanja papirne tehnike "quilling", barve pa uporabila tiste, ki so bile pri roki, vključno z mojo najljubšo bordeau rdečo.

Tretji teden se mi je zaštrikalo (ali pa odštrikalo), barve sem izbrala glede na kose oblačil, h katerim ne pristaja noben od mojih 200 kosov nakita. :-D  Pletene kamne sem najprej zmontirala na kratko, pa ni bilo dobro, tako da sem uporabila svojo klasično daljšo montažo na vrvico. 

Naj vam bo zadnji teden "normalnega časa" pred premikom ure prijazen,
Kristina.

3 komentarji:

Hali pravi ...

Hvala, da si me spomnila na premikanje kazalcev grrr. Krasni kosi nastajajo, pridna si z vsemi izzivi :-)

oldpunca pravi ...

Ob občudovanju tvojega nakita sem ostala brez besed. Vse tri ogrlice so preprosto čudovite.

Vladuška pravi ...

Čudovit in poseben nakit. Zelo mi je všeč.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...