torek, 28. marec 2017

Polymer clay challenge 6-9


 Tudi šesti teden izziva Polymer clay challenge sem pletla s polimerno maso in napletla daljšo ogrlico.



 Za sedmi in osmi teden sem preizkušala tehniko Jane Lehmann iz tele knjige. Uporabila sem skoraj 10 let staro maso Studio by Sculpey, ki je ne proizvajajo več, vsaj kolikor je meni znano. Barve so zanimive, masa je ostala popolnoma mehka, tako da bom 6 barv, ki jih premorem, v zadovoljstvo svoje gorenjske duše lepo porabila.

In še podoben poskus za deveti teden, kjer sem preizkusila Skinner preliv ter asimetrično montažo.
Pisan in topel teden še naprej,
Kristina.

3 komentarji:

oldpunca pravi ...

Vse ogrlice so čudovite. Pletenje pa me je popolnoma navdušilo. :-) Krasne barvne kombiniraš.

Vladuška pravi ...

Super so, ampak tista pletena pa zmaga.

moi pravi ...

Al' pleteš s kvačko al' s poli maso, vse ti gre. Krasne verižice.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...