torek, 14. marec 2017

Še čestitke

 Najprej še roza venček, ki je šel k Andreji, sem mislila, da sem ga pozabila slikati, ker je bil odposlan prvi, pa sem ga našla čisto nekje drugje kot bi moral biti.

 Ljubke živalce Penny Black so naznanile prihod nove pranečakinje. 


 Takole so izpadli poskusi s Perfect Pearls. V resnici so nekoliko bolj izraziti, seveda pa bi bili najlepši na temni podlagi. 

Ena od venčkastih čestitk je bila za zlato Branko, ki mi je v zahvalo poslala tole čudovito misel na tagu. HVALA!!!
Še naprej lep pomladni teden.
Kristina

5 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Vidim, da si čisto padla v čestitke. Krasne so.

Hali pravi ...

Hvala tebi za prekrasen venček <3

moi pravi ...

Krasne čestitke.

oldpunca pravi ...

Vse po vrsti so čudovite.

Andreja L. pravi ...

Ja, tale moja rozika je res prelepa in tako lepo je narejen venček :-)) Hvala zanjo in za lepe želje.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...