ponedeljek, 13. marec 2017

Venčki



      


Pred kratkim se mi je na "to do" listku nabralo več kandidatov za voščilnice. Ko sem se z zamudo lotila dela, sem bila klasično brez prave ideje. Iz zagate me je rešil tale posnetek na You Tube, le da sem uporabila, kar sem imela pri roki - Distress Inke. Tudi brez vode, brez packanja in špricanja, mi je bil izgled všeč, čeprav odtis ni gladek. 
V "venčkanju" sem zares uživala in zdi se mi, da moram počasi kupiti še kake novejše odtenke teh vrhnunskih črnil. Da ne govorim o letošnji novosti - Distress Oxides - ki izgledajo čisto noro. 
Lep Gregorjev teden vam želim, naj vam ptički zažgolijo kako lepo svatovsko pesem.
Kristina


4 komentarji:

oldpunca pravi ...

Zelo lepo si naštemplala venčke. Čudovite voščilnice. :-)

Vladuška pravi ...

Kakšne čudovite venčke si napletla.

Klara pravi ...

Uau, kakšni čudoviti venčki! Si mislim, da je postopek kar dolgotrajen... :)

Andreja L. pravi ...

jeej kako so čudoviti tvoji pisani venčki :-)) Zelo lepo si jih sestavila.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...