nedelja, 07. maj 2017

Moogly CAL - dekca 2017 - kvadrat 9


Kmalu bo narejena polovica letošnje dekce, ki jo bom verjetno začela sestavljati že sedaj, da je ob koncu leta zalogaj manjši. Deveti kvadrat je bil odličen, tak kot jih imam najraje - preprost in učinkovit vzorec.


Z novimi pripomočki od Najlepšega para, šablonami iz Ali expresa in dodatnimi odtenki Distress Inkov pa sem načarala voščilnico za aprilsko slavljenko. Verjetno je vzrok papir in moja nespretnost, a nanašanje in mešanje Distressov z gobico bom nekaj časa spet samo gledala na You Tube-u. Mogoče se bom nalezla in mi bo potem šlo bolje. 
Lep pomladni teden, 
Kristina

2 komentarja:

oldpunca pravi ...

Tvoja dekca bo čudovita glede na vse kvadratke, ki si jih pokazala do sedaj. :-) Tudi voščilnica je čudovita in zelo lepih barv. Všeč mi je tvoje igranje z distressi. Super zgleda. :-)

Helena pravi ...

Super ti gredo kvadratki in kar predstavljam si, kakšna barvita in zanimiva dekca bo nastala.
Meni se zdi, da ti je šlo nanašanje in mešanje distresov lepo od roka. Krasna voščilnica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...