ponedeljek, 15. maj 2017

Polymer clay challenge weeks 17-20

 Ponarejeno vezenje za zimske pulije v vijoličnih in modrih tonih. 


 Če bi bilo po moje, bi zvončki cveteli celo leto - tako pa me bo bolj okorna varianta spremljala le na prstu. 


 Podobno velja za šmarnice, le da so te za prijateljico. Kako drobne cvetke narediti bolj nežne, bo še velik izziv.

Šopek na osnovi za broško se z verižice zlahka odpne in nadomesti ga drugačen (ki ga moram še izdelati :-D).
Zelo zadovoljna, da sem končno na čistem pri izzivu oziroma celo rahlo v prednosti, saj se teden 20 šele začenja. 
Vsem nam želim malo manj muhastega aprilskega vremena.
Kristina

6 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Vau, kako lepi šopki! Ne zdi se mi, da bi bili zvončki okorni ali šmarnice premalo nežne. Oba prstana sta čudovito pomladna. :-) Obesek za verižico je fantastičen, pletenja pa ne morem nehati občudovati.

Helena pravi ...

Kristina, samo vzdihujem ob tvojih mini mojstrovinah. Pri prvi lep vzorček z zimskega puloverja :) Zvončki in šmarnice bodo cveteli celo leto in čudovit šopek na zadnji broški - prekrasno.

Klara pravi ...

Uau! Sami krasni šopki... Tudi meni se že sedaj zdijo zvončki in šmarnice zelo nežne...

Vladuška pravi ...

Krasno je vse tole, sem občudovala že na instagramu.

moi pravi ...

O, kako lepo cveti pri tebi. In najboljše je, da te tvoje rožice ne ovenijo. Krasno.

Hali pravi ...

Krasno ustvarjanje, šmarnice in zvončki - zmagajo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...