torek, 27. junij 2017

Christmas card throwdown 11

                                                         
Hrestač ali vojaki - igračke v moji glavi niso povezani z Božičem. K sreči se na spletu najde čuda in pol - rešila me je stran iz pobarvanke, da zadostim zahtevi pri Christmas Card Throwdown izzivu. Suhe barvice so me ponesle nazaj v otroštvo, saj sem vedno barvala le z njimi. 

Nutcracker or toy soldiers aren't associated with Christmas in my head. Fortunately I found a colouring page online - the girl when she gets the Nutcracker. I used regular coloured pencils which brought back lovely memories from my childhood. I had lots of colouring books and I spent hours colouring cute images. 

Kristina

5 komentarjev:

AlisonC pravi ...

You found the perfect image and made a lovely card. It has a very traditional feel.
Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

fabiola jaques pravi ...

C'est une adorable scene Christina, tout à fait dans le thème pour notre challenge casse noisette, je suis touché que tu ais cherché une scene pour jouer avec nous chez CCT, biz

Lucinda pravi ...

A lovely image, and beautifully coloured. Thanks for sharing with us at the Christmas Card Throwdown.

Andreja L. pravi ...

Krasno praznično voščilnico z vojščakom si naredila :-)) Super si se znašla.
Vesela sem, da kljub težavnosti izziva ustvarjaš z nami pri Christmas Card Throwdown.

Deborah Frings pravi ...

I do like this cute Christmas scene, so nicely coloured. Thanks so much for playing along with Christmas Card Throwdown. Deborah, DT.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...