ponedeljek, 05. junij 2017

S perlicami v poletje




Poletje je tu in spet me kličejo perlice. Tokrat sem se lotila kvačkanih kroglic. Na začetku sem se kar mučila, a je bilo vredno vztrajati. Ko sem dojela sistem (potem, ko sem ves dan delala dve kroglici in jih zvečer razparala), sem narisala nekaj svojih vzorčkov in zelo uživala.

Ves čas, ko sem iskala in primerjala vzorce, sem srečevala tole sončnico in se je čisto nepremišljeno lotila. Postajala je vedno večja - prava velikanka, saj je vzorec mišljen za mm manjše perlice, kot sem jih uporabila. S premerom 4 cm je krogla prevelika tudi za obesek za ključe. Ni govora, da bi jo razparala, imam že idejo, čemu bo služila, a o tem v kasnejših objavah. 
Za zdaj samo še lep poletni pozdrav,
Kristina

2 komentarja:

Helena pravi ...

Kristina, kako si pridna. Vedno nekaj novega in vztrajaš tako dolgo, dokler ne osvojiš in postane prava mala mojstrovina. Krasne perlice.

oldpunca pravi ...

Pri tebi pa vedno nastanejo tako lepi izdelki, da me pustijo odprtih ust. :-) Pojma nimam, kako se kvačkajo perlice, ampak rezultat je fantastičen. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...